2014. március 31., hétfő

13.fejezet Kemping 1.rész

Kedves Olvasók!
Bocsánat hogy az elmúlt két hétben nem írtam,de beteg voltam.Ezért most ha minden jól megy 3 rész lesz ezen a héten.Két fejezet.Ez első az két részes lesz.És sajnálattal közlöm hogy nem jöttek fejlécek.Így nem kap senki magányak egy saját részt.
Jó olvasást.
ByLili

*Victor,Vicky és én megöleltük egymást.*

*Másnap*

Olyan boldog vagyok.Még csak 7 óra,és nincs a héten suli.Nem tudom hogy miért nincs de így jó.Csörög a telefonom rohanok le a lovas pizsamámba az emeletről.Hisz tegnap este a konyha asztalon hagytam.Ross az.Felveszem.
-Szia.-Szólalok meg.
-Szia.Hogy van Mazsola.-Érdeklődik.Milyen figyelmes egy fickó.
-Jól.Köszi.-Nevetek halkan.
-A bandával elmegyünk kempingezni.Van kedved velünk jönni?-Kérdi.
-Mmmm.Rydel jön?-Kérdezem.
-Igen.Miért?-
-Csak hogy ne én legyek egyedül lány.Egyébként okés.Csak apumat megkérdezem.Mikor indulnánk?
-Jó.Hát úgy 13 órakor mennék érted.És ha gondolod hozhatnád Victort is.
-Oksi.Megkérdezem.Mindjárt vissza hívlak.-Majd letettem.Rohanok fel.Apa már készülődött.Kopogok majd belépek a szobába.Nem mondott semmit csak annyit hogy menjek nyugodtan.Olyan mintha halota volna a beszélgetésünket.Na mindegy.Kopogok Victor ajtaján.
-Gyere be.-Mondja.
-Szia.Lenne egy kérdésem.
-Szia.Mondd csak.
-Az hogy Rossékkel el mennék kempingezni de téged is hívnak.
-Benne vagyok.Mikorra pakoljunk össze.
-13 órára itt lesznek értünk.
-Jó.Akkor öltöz fel,és majd segítek össze pakolni.
-Okés.Megyek.-Fordulok ki a szobából és megyek a fürdőbe.Hajamat csak össze kötöm.És megyek a szobámba.Egy szürke pólót és egy szürke pulcsit veszek fel meg egy kék túra nadrágot és egy túra bakancsot.Majd Victorral bepakoltuk a táskákat.És mire végeztünk Ross is megérkezett.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése