2014. október 31., péntek

17. fejezet Meglepetés

Sziasztok, bocs hogy kicsit elhanyagoltam a blogot. De már itt vagyok. :) Nem ígérem, hogy minden héten jövök új résszel, de nagy rá az esély, hogy kettő-három hetente jövök egy új résszel.:)
                                                                                                                                  

*Victor meg ide fordul hozzám.*

-Lili felejtsd el ezt a fiút. - mondja Viktor.

*Pár hónap múlva*
- Alex, mikor érsz haza?
-Nem tudom Apa, de éjfél előtt mindenhogy.
-Rendben, légy jó.
-Sziasztok.-És szaladok ki az ajtón, pár perc múlva ide ér Josh. Azt írta, hogy siessek, mert valamit mutatni akar. Áááá ide is ért.
-Szia.-Üdvözlöm egy nagy, széles mosollyal.
-Szia.Jössz?- Válaszol, és én felszállok mögé a motorra.
-Hova megyünk?
-Majd meglátod. -Kíváncsiskodnék még, de úgy se fogja elmondani. Pár pillanat alatt a parkba értünk, ahhoz a bizonyos színpadhoz vitt.
-Josh? Mit keresünk itt?
-Alex bíz meg bennem.
-De Josh. - Pontosan tudja, hogy mi fűz ehhez a színpadhoz, tudja, hogy már csak a park is Rossra emlékeztet.
-Alex, nyugi, csak bíz meg bennem, és csukd be a szemed. - Megtettem, azt kell , hogy mondjam, hogy egyre inkább szeretem, ahhoz képest, hogy Josh a legelső pillanatba, nem volt annyira kívánt személy.
-Ki nyithatod. - Azt hittem, hogy Ross lesz a színpadon, de nem, a színpad előtt két ló állt.
-Josh, akkor mi most lovagolni fogunk?
-Alex, ők csak elvisznek oda ahova mi menni akarunk.
-És hova akarunk menni?
-Alex, ismerhetnél már annyira.
-Tudom, tudom, nem fogod elmondani. - És bólintott egyet. Elindultunk, végig vágtatunk az erdőn, és egy kivilágított tisztásra értünk. Ott volt mindenki, Victor, Vicy, és Riker-ék is. Kivéve Rosst. Meg még pár ember a suliból. Leszálltunk.
-Boldog szülinapot!-Kiáltott mindenki.
-Ez komolyan miattam van.
-Ki más miatt.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése