2014. február 27., csütörtök

10.fejezet A dal

*Ő meg megcsókol*


Vissza csókolom.Ez talán még Ross csókjánál is jobb.Kijövünk a vízből.Felöltözünk és elindulunk haza.A sulinál leragadtunk egyszerűen csak beszélgetünk.*1óra 30perc múlva*Én már a motoron ülök,de még mindig beszélgetünk.
-Mennem kell.Már Apa meg Victor halála agódhatja magát.-Mondom.
-Rendben.Jó volt veled tölteni a napot.-Én nem válaszolok.Egyszerűen oda hajolok és megcsókolom.
-Szia.-Mondom.
.Szia.-Amint válaszolt indítottam a motort,és indultam.

*Otthon*

Mivel hogy csütörtök van így holnap mehetek.Úgyhogy megyek fürdeni és aludni.

*Másnap*

Most mi van?Most járok Ryan-nel.Igen szerintem igen.Na jó ezt most fére kell tennem hogy feltudjak öltözni.Ezt veszem fel:















Hajamat csak össze kötöttem.Nem tudom hogy most mi történt velem de megváltoztam.Ilyen vidáman még életemben nem keltem.Sétálok le a lépcsőn vagy inkább ugrálok. Tegnap pizzát rendeltünk este és maradt a sajtos kukoricás sonkásból.










Kiveszek két szeletet és betettem a mikróba.*2 perc múlva*a pizzán csámcsogok.Isteni.*pár perc múlva*Megettem  megyek ki a motorokhoz,hogy indúlhasak,de vissza fordulok mert egy füzetemet fent hagytam.Bár inkább ma nem viszem.

*Suliba*
Egész nap csak Ryan-nel lógtam.Imádom,és nem csak a humorát,hanem az egész embert.De most haza megyek.

*Otthon*

Énekelve megyek le a lépcsőn.Van hogy belefeletkezek az éneklésbe.De szerencsére a családom már megszokta.Na de ezt hagyjuk.Mikor leérek a lépcső előtt ott áll Ross.Nem tudom hogy miért jön de én kilököm az ajtón és rácsapom.A töbiek csak értettlenül állnak.A hátsó ajtón kirohanok.Megfogom Mazsolát és elindulok vele rohanva a park felé.Mikor vissza nézek Ross még mindig ott áll az ajtóba.Pont rám nézet.Utána már csak azt hallotam hogy Ross elhajt.Én meg csak egyre futok.

*Parkban*

Nem tudom hogy de a színpadhoz jutottam.Egyszerűen mérges voltam.Láttam hogy ott van Rydel.Oda megyek hozzá.Nagy erő kell hogy ne kezdjek el ordítani,de sikerült.
-Rydel szia.Itt van Ross?-Miccit gondolkozott majd megszólal.
-Szia.Nem tudom.Mindjárt ide hívom  Rikert.-Majd elordítja magát.
-Riker!
-Megyek!-Hallom.
-Szia Alexandra.Mi az?-Kérdezi.
-Szia.Itt van Ross.-ő is gondolkozik majd megszólal.
-Nincs asszem elment.De hogy hova ne kérdezd.
-Köszi.Sziasztok.-Mondom.Hátat fordítok nekik.és elfutok az erdőben.Addig futottam míg egy padhoz nem értem.Igazából Mazsola és én is nagyon kifáradtunk.Így leülünk.Nem tudom hogy de megint elkezdtem énekelni.Ilyenkor megfeletkezek magamról.Csak azt vettem észre hogy elkezd valaki velem énekelni.Felnézek.És látom.......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése