2014. február 10., hétfő

7.fejezet Az esés

*Majd elindultunk haza.*

*Este*

Mivel hogy jó idő van,és szombat van.Nyársalunk.Én nem szeretem a sült szalonát ezért én virslit eszek.Meg is ettem.Megyek fürdök majd lefekszek mert holnap nagy nap lesz.Még nem említettem de lovagolok.Lassan 10 éve.És mióta elköltöztünk New York-ból nem ültem lovon.Szóval nagyon izgatott vagyok hogy milyen lovat kapok.Ezért megyek lefekszek.

*Másnap*
Juhú ma megyek lovagolni.Ezért nem is szólok ma tesomnak hogy keljen.Mert nem akaramon hogy elfoglalja a fürdőt.Semi extárt nem akarok,csak megfürödni mert tegnap nem volt hozzá energiám.*10 perc múlva*
Megyek öltözök.Ezt feszem fel:
   

















   






















A hajamat összekötöm.Hisz a kobak alatt nem kell hogy jól nézzen ki.*6 perc múlva*
Megyek reggelizni.A konyhába ott áll Victor.
-Szia.-Köszönök mosolyogva.
-Szia.Óóó lovagolni mész?
-Igen és remélem hogy te is velem tartasz.
-Persze.Hisz ma pont tíz éve hogy elkezdtél lovagolni.-Elmosolyodok,hisz ti ezt nem tudjátok.de Victor tanított meg lovagolni.Ezért pontosan aznap mikor először felültetett a lóra,együtt megyünk lovagolni és együtt is lovagolunk.Elvettem a kosárból egy almát,majd elteszem abba a táskába amibe a kobakom van.Ez egy nagy sporttáska hogy biztosan minden cuccom elférjen benne.Majd oda lépek a hűtőhöz.kinyitom és kiveszem belőle a vajat.párizsit és a narancslevet.Majd leülök az asztalhoz és csinálok egy szendvicset.Majd megeszem.
-Mehetünk?-Kérdezem.
-Igen.Ugye gyalog megyünk?
-Nem.
-Mert?
-Mert a város másik felén van.Nem bízol meg bennem?
-De megbízok.-Mondta megadó hangon.Majd kiindulunk a motorokhoz.Oda adom neki Vicky sisakját,ő megfogja majd felveszi.

*Lovardában.*

Leparkolok a motoral és indulunk a bejárat felé.Ott megkerestük az oktatonkat.Ő megmutatta a lovakat.Ő az enyém:

     























Ő meg Victoré.Az enyémnek a neve Neoll.Victorénak a neve Foltos.Majd mentünk őket felnyergelni.Majd indulunk ki terepre.Csak vágtáztunk.*2 órával később*Hív minket az oktató hogy mutasuk meg hogy hogyan tudunk ugratni.Victor hibátlanul tejesített.Majd jövök én.Túl vagyok az első akadájon,majd az utolsó előttin,de az megtorpant Neoll.Én átessek az akadályon.Victor rohanva jön ide,felsegít.Nem szólok egy szót se csak vissza megyek Neoll-hoz és vissza ülök rá.Megyek egy kőrt,és most neki megyek még egyszer az akadálynak.Neoll most nem torpan meg.Simán át ugrotta.Azthiszem most bizonyítottam be neki hogy bennem megbízhat.*5 perccel később* Leszereltük a lovakat,most már csak az maradt hogy vissza engedjük őket a karámba.Elengedtük őket.a sporttáskám a vállamon van mert menni akarunk már haza.Mikor Neoll elkezd követni,pontosan azt csinálja amit én.Belenyúlok a táskámba és kiveszem az almát.Oda adom neki.Ő megeszi majd fojtatja az "utánzást".Én ott elszórakozok.Futok jobbra ,balra.Azt hiszem hogy mindenki hülyének néz.De azt is tudom hogy kicsit meglepődtek hogy ennyire össze kovácsolódtunk Neollal.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése