2014. február 3., hétfő

2.Fejezet Az első nap

*Későn értünk haza így megförödtünk és aludtunk is.*
*Másnap*
Korán keltem mert eljött a sulinap.Vicy mág tegnap kérte hogy ébreszem fel ha fel kelltem.Így átmentem a szobájába mielőt elmentem volna a fürdőbe.
-Vicy kelj késésbe vagyunk!-Azért mondtam ezt mert tudtam hogy erre fel kel.Fel is kelt.És rögtön rá nézet az órára.Mikor megláta hogy még csak 6:50-van majd megtudott volna őlni.Utána mentem a fürdőbe , hogy elvégezem a szokásos "szertartást".Mikor végeztem elmentem felöltözni.Nem akartam hogy nem feltünő legyek az első napomon.Így is elég feltünő hogy motoral fogok meni.Így ezt vetem fel:



  









Miután fel öltösztem lementem reggelizni.Ott találtam két jókora adag palacsintát és egy cetlit.Amire ez volt írva:"Korán kellet mennem.De mivel tudom ez lesz az első napotok így sütötem nektek palacsintát.És ne feledjétek a kutyát el kell vinni sétálni.Mert nem lehet mindig a kertben.Puszi Apa."
Mikora ezt elolvastam Vicy már ette a palacsintát.Én is leültem és ettem.Isteni volt Apa tudja a legjobb palacsintát sütni.Miután megettük elindultunk a suliba.

*Suliba*
Leparkoltunk a motoral.És elindultunk a bejárat felé.A kapuba elköszöntünk egymástól.Mert nem egy osztályba járunk.Megkerestem a termemet.Az első órám osztály főnőki volt a A24-es terembe._Beléptem a terem ajtaján.
-Jó napot!
-Jó napot.Ugye te vagy Alexandra Olsen?
-Igen.
-Rendben ülj le Ross mellé.És akkor kezdhetjük is.-Ne már,gondoltam magamba.De a tanáral nem ellenkeztem.Leülültem mellé,éreztem hogy egész órán nézet.Mikor kicsöngetek  megszólalt a tanár.
-Gyerekek várjatok még egy percet.Lesz egy év nyitó bál.Ahova mindenkinek el kell jönie és még padeg párban.És tánc órákra kell járnotok.A fali újságra ki lesz írva ki kivel lesz párba.Ne feledjétek megnézni ha hazamentek.És azt se feledjétek hogy holnap 2 órakor lesz az első próba.-Én nagyon izgultam hogy ne hogy Ross-al kerűjek össze.Be léptem abba a terembe ahol volt a 2. óra.Én leültem ott egy öresen álló patba.És mivel óra előtt volt még időm,elővetem a telefont hogy írjak egy sms-t  hogy ő mikor végez.De mikor elakartam rakni a telót ki veték a kezemből és lerakták az asztalra.Mikor felnéztem azt a srácot látam aki tegnap segített a boltba.Leült mellém.És elkeztünk beszélgetni.Óra előtt még épp hogy betudtunk mutatkozni.Úgy hívják hogy:Ryan Park.Tökre kedves volt.Vége lett az órának és mivel ez volt az utolsó így haza indultam.De előszőr megnéztem a kiírást.Szerencsére nem Ross-al voltam hanem Ryan-nel.Hála.Mielőtt haza indultam volna megnézetem hátha írt Vicy.Igen vissza írt hogy 3 órája lesz.Menjek nyugodtan ha és sétáltasam meg a kutyát.Utána kiléptem a bajárati ajtón.Ott megint össze futatotam Ryan-nel.Ő elkisért a fekete motor is.Ott elköszöntünk.

*Otthon*

Mikor haza értem átöltöztem.És ezt az össze állítást vetem fel:



















Aztán kimentem a kertbe és magamhoz hívtam Mazsolát aki így néz ki (a nagy):

















*Parkban* 

Utána elidultunk egy közeli parkba.Én a parkba elengedtem mert tudtam hogy a szólok neki vissza jön.Aztán leguggoltam hogy bekössem a cipőm.Mikor Mazsola elrohant.Én hívtam.De ő csak rohant.Én is utána rohantam.Aztán elkapta egy fiú.Én rá tettem a pórázt.Utány felnéztem a fiúra és Ryan-t látam.Ott űlt egy padon mosolyogva:











-Köszi.-Mondtam mosolyogva
-Semmiség volt.Hogy hívják.
-Mazsola.
-Szép név egy kutyának.Hogy hogy ez lett a neve mert hogy nem olyan törpe.
-Azért mert anyukám adta neki ezt a nevet.-És akkor egy könny csepp végig folyt az arcomon.
-Mi a baj?-Kérdezte.
-Semmi.-Mondtam de alig tudtam megállni hogy nem sírjak.
-Na nekem elmondhatod.-És már nem tudtam tovább tartogatni a sírást.
-Anyukám nem régiben meghalt.-És én már zokogtam.Ő meg átölelt.Így az ő vállán sírtam ki magam.Olyan jól eset hogy vére valakinek kiöntehetem a szívem.Aztán Ryan haza kísért minket.

*Otthon*
Én a kert hátsó kapuján bengedtem Mazsolát.Aztán vissza mentem Ryan-hez.Ő egészen az ajtóig kísért.Utána elköszöntünk egymástól és utána ő ment.Én bementem,felmentem az emeletre.Vicy már otthon volt.És elkezdett kérdezőtsködni hogy ki ez a fiú.Én persze nem mondtam semmit.Aztán elmentünk megfürdeni.Csak folyatam magamra a vizet.Olyan jól eset.Majd elmentem aludni.

2 megjegyzés:

  1. Annyira egy átlagos, amatőr, sablonos munka, végig volt ez olvasva???

    VálaszTörlés
  2. Ha megnézed mikor volt ez kirakva, láthatod, hogy több mint 2 éves. Egy szó mint száz észreveheted, hogy nem írtam már mióta ide új részt. Valamint ha tovább olvasnád lehet más véleményed lenne, de ha nem akkor nem. Amúgy egy 13éves ne kritizálja a két éves munkát. Köszi!

    VálaszTörlés