2014. február 6., csütörtök

5.fejezet Az első közös élmény

*Még fel se eszméltem belőle,de már vége is lett a táncnak.*

Ő elment a barátaihoz,én meg egyedül leültem egy székre.Mikor meg jelent Ryan.Oda jön hozzám.
-Szia.
-Szia.-Mondtam picit mérgesen.
-Baj van valami?
-Rossal kellet táncolnom.
-Bocsának csak sajnos most tudtam elindulni.
-Nincs semmi baj.-Mondtam megbocsáltó hangnembe.
-Egyébként gyönyörű vagy.Nagyon jól nézel ki.-És még sorolná de én most közbe szólok.
-Megyünk táncolni.-Kérdezem.
-Mehetünk.-Épp mikor kértünk adigra egy bejelenteték hogy most lelasítanak.Ő átfogta a derekamat.És át rakom a karomat a vállán.Közelebb húz magához.Nem nagyon bánom.Megforgat,de sajnos épp Ross előtt álltam meg.Olyan rossz belenézni a szemébe.Mintha féltékeny lenne.Oda léptem Ryan-hez.
-Nem lenne baj ha most kicsit pihenénk.
-Nem,mindjárt hozok neked valami üdítőt.
-Jó köszi.-Amíg ő várja a sorát oda megyek Ross-hoz.
-Szia.-Mondom.
-Szia.
-Nagyon jól táncolsz.
-Kösz.-Oda jön Ross-hoz egy lány és ezt mondja:
-Ross drágám mindjárt kezdünk.
-Rendben megyek.-Fordul oda hozzám és így szól.
-Ne haragud meg de mennem kell.-Azt hiszem most tört össze bennem valami.Ha tudtam volna hogy barátnője van akkor....
-Meg hoztam.-Mondta Ryan.
-Köszi.
-Mi a baj?
-Semmi.
-Alex látom rajtad hogy baj van.
-Nincsen semmi.De ha nem baj haza menék.
-Nem akkorod meghallgatni Rosst?Most ők jönnek.
-Nem de te maradj csak nyugodtan.
-Nem haza viszlek.
-Ok.Köszi.-Mondtam és az ajtó felé vesszem az irányt.Rossék eközben elkezdték.Én hátra fordulok,és pont egymásra nézünk.Olyan mintha rögtön leakarna rohani a szimbatról és ide jönni hozzám.De ezt persze nem teheti meg.De akkor is fáj hogy nem mondta hogy barátnője van.Na mindegy hagyjuk.Kilépünk az iskola ajtón.
-Várj itt.-Mondja Ryan.El megy.*2 percel később*Ryan ide hozta a kocsiját.Így néz ki:
         












-Nagyon jó kocsid van.
-Kösz de a te motorod se semmi.
-Köszi.-Beülünk az autóba.Nem mehetünk nagyon gyorsan de olyan mintha vagy 200 menénk. Haza értünk.

*Otthon*
Kiszállok a kocsibol.Ő is kiszáll.Oda kisér az ajtóhoz.Egyre közeledik felém.Nem akarom hogy megcsókoljon.Így gyorsan nyomok egy puszit az arcára.
-Köszi hogy haza hoztál.Jó éjt.-Nem várom meg amíg ő is elköszön.Így most inkább bemegyek.Úgy sajnálom szegényt.Biztos nem tudja hogy ez mi volt.De én se tudom.Teljesen össze vagyok zavarodva.Gondolkozok miközben fürdök.Majd álomba gondolgodtam magam.

*Másnap*
6:00 óra van,és már fent vagyok,bár ma már szombat nem tudtam tovább aludni.Úgy hogy mindenkit hagyok aludni és inkább felöltözök és elviszem Mazsolát sétálni.Ezt vettem fel:


















És még reggelizni megyek el.Csak is Mazsolához megyek ki.Hogy megfogjam.

*Parkba*

Olyan nyolc óra lehet.Már két órája eljöttem.De tudom hogy miért nem keresnek.Ezért nem mert hagytam nekik egy levelet hogy hol vagyok.Mazsolám meg állt egy fánál.Majd onnan tovább húz.Nem tudom hogy hova vezet,de én már mögöte futok.Nem bírom megállítani.De ő hírtelen megáll.Majd nem átestem rajta.Mikor felnézek egy nagy szinpadok látok.Ahol éppen Ross és a bandája zenél.ezt játszák:





   










Nem vesznek engem észre.Nagyon jól játszanak.Nem tudok innen eljönni..De ők befejezték.És Ross egyenesen rám nézet.Látom rajta hogy ide fog jönni.Ezért én most elfutok.Tudom hogy jön utánam.De én csak egyre gyorsabban futok.Nem tudnék hozzá szólni.Igazából okot nem adott.De fálj hogy megtudtam hogy van csaja.
-Aúúú!-Kiálltok fel.Elestem azt hiszem hogy nincs semmi bajom.De pont egy fa rönkre estem.
-Jól vagy?-Futott hozzám agódva.
-Jól köszi.-Mondom.De nem akarok vele többet beszélni.
-Miért futotál el?
-Nincs semmi oka.-Mondom.Bár azt hiszem hogy érzi a hangomon hogy valami bajom van.Nem csoda hisz nagyon fáj az hogy neki csaja van.
-Mond el.Nem fogok megsértődni.
-Azt hiszem hogy beléd szeretem, de tudom hogy barátnőd van.És ezét futottam el.
-Nekem nincs...-De a mondatott nem fejezte be.Elhallgatott.Mélyen belenéz a szemeimbe.És megcsókol.Azt hiszem hogy várja hogy vissza csókoljak.És én nem tudok ellen állni.Muszáj.Vissza csókoltam.Majd felvet az ölébe.És elidultunk vissza a színpadhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése