2014. február 4., kedd

4.fejezet A bál

*Így lezuhanyosztam és mentem aludni.*

*Másnap*

Nem aludtam valami jól.De ezen most túl kell lépnem.Mert ma lesz a bál,de előtt meg lesz tartva a főpróba.Így megyek és felébreztem az én tesókámat.Most úgy látszik hogy ő jól aludt.És most megyek a fűrdőbe.De most nem a szokásos rutint végeztem,mert most az egyszer suliba kisminkelem  magam.Ezért most a szokásos 10 perc helyet most 20 percet töltöttem a fürdőbe.És most kivételesen rövid nadrágot vettem fel.És így néz ki az összeállítás:




















És most akkor megyek reggelizni.Tesókám még nincs lent,ő még öltözik.Én meg elővetem a kedvenc kabona pelyhemet és a tejet és elkezdtem reggelizni.És mikor lejött a tesóm rögtön elkezd kérdezősködni.
-Alex te kivagy sminkelve?
-Igen.Miért?
-Nem azért,csak nem szoktad magad sminkelni.
-Csak azért tettem fel egy natúr sminket hogy szokjam.
-Tőlem aztán.Te már meg is etted?
-Igen, úgy hogy siess.
-Jó!-Mondta majd elkezdet egy almát rágcsálni.Mondjuk ez megszokott volt tőle,mert New York-ban is ha nem volt kész kaja akkor csak egy almát evett.Majd ő is meg ette és mentünk a motorokhoz.Még tegnap sikerült megszerelnem a motort,így most nem kellet Vicy-vel elvitetnem magamat.

*Suliban*

Nem volt Ryan az első két órán,és mivel a bál miatt nem volt több,így az utolsó óra után oda mentem az osztályfőnökhöz.
-Tanár nő.Nem tetszik tudni hogy Ryan miért nem jött ma iskolába?-Kérdeztem.
-Kedveském.Azért nem jött mert gyomorontást kapott.
-Köszönöm.És esetleg nem tetszik tudni hogy jön-e a bálra.
-Jön a bálra.De ha a táncra nem érne ide akkor Rossal fogsz táncolni.
-Rendben tanárnő.Viszont látásra!
-Viszlát kedveském!-Elköszöntem.És mehetünk is haza.Hisz még cipőt kell venni és meg hát a hajamat meg a sminkemet se ártana megcsinálni.Mehetek is először a plázába.

*Pláza*

Ahogy végignéztem a parkolón,csak én voltam az egyetlen motoros.De nem nagyon izgat.Máris beléptem a plázába.Beléptem  és rögtön meg láttam Rossot.Nem nagyon érdekel mert célirányosan megyek.Benéztem az első ruha boltot ahol van vagy magassarkú vagy balettcipő.Az első boltba sajnos nem találtam a ruhához való cipőt,de a másodikba.Két cipőt néztem ki magamnak.De sajnos nem tudok választani.így mind a kettőt megveszem.Máris megyek a kasszához,de ott van Ross.Nem  érdekel.csak az most a lényeg hogy meglegyen a cipőm.Viszont arra is gondolnom kell ha vele táncolok akkor lehet hogy magasabb leszek nála.Mondjuk csak 1-2cm-el kisebb mint Ryan.Így a végül is a kicsivel magasabb sarkút válaszatom.Rendben most már mehetek a kasszához.Még mindig ott van Ross,de én akkor is oda megyek és kifizetem a cipőt.Fizetem 39 dollárt.Ez a ruhához képest mondjuk semmi nem volt,de nem baj.Megyek hogy eltudjak készülni.Kiértem és ott is össze futottam Rossal.
-Szia.-Köszönt rám.
-Szia.
-Látalak a cipő boltban.
-Igen.Még a bálra meg kellet vennem a cipőt.
-Biztos jól döntöttél.
-Remélem.Ne haragudj meg de úgy néz ki hogy esni fog.és hát nem akarok a motoron elázni.
-Bocs még egy kérdés.Hogy tudsz elmeni a bálba?
-Mmm.Nem tudom,apa dolgozni fog,nekünk tesómal motorunk van.Meg tesóm már partnert is talált.Úgy hogy szerintem taxival.
-És ha elmenk érted?
-Benne vagyok.Köszi.Szia.
-Akkor nyolcra megyek érted.
-Jó két utcával rakunk aréb a hipermarkettől.45 ház szám.Szia!
-Szia!

*Otthon*

Hűha nagyon elszaladt az idő nem tudom hogy hogy leszek kész.Akkor most a hajammal kezdek.*20 percel később*Hű de jó készen is vagyok.Ilyen lett:
   

















Na most akkor hozzá láthatok a sminkemnek.Ez se lesz könnyű menet.*15 percel később*
De jó evvel is készen vagyok.Ez meg így néz ki:

   










Rendben félórám van hogy felöltözek.Szerencse hogy a ruha meg a cipő már készen áll.És ez a ruhám meg a cipőm:






























Szerintem nagyon jól néz ki ez a szett.Pont 8 van.És most ért ide Ross.Nagyon pontos ember.Mivel tesómnak a párja is most ért ide együtt mentünk ki az ajtón.Ross szája nyitva maradt.Szerintem nem számított arra hogy én rózsaszínben leszek.Kinyitja nekem a kocsi autót ,én meg beülök.
-Szia.-Köszönök rá.
-Szia.Nagyon jól néz ki a ruhád meg a hajad.
-Köszönöm.-Mosolyogva mondom.
-Mehetünk?
-Hát hogyha a nyitó táncra oda akarunk érni,akkor kéne.-Még oda nem értünk nagyon jót beszélgetünk.A szívem legméylén kívántam hogy kicsit késen Ryan.

*Bálba*

Külön mengyünk be és mázlira nincs itt még Ryan.Már is kezdünk.Még mindig nincs itt Ryan,így szerencsére Rossal táncolok.Beálltunk a helyünkre,és elkeztünk táncolni.Egyre közelebb húz magához.Olyan jó érzés.Bár ezt nem nagyon szeretném még magamnak se bevallani.Még fel se eszméltem belőle,de vége is lett a táncnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése