2014. február 3., hétfő

3.fejezet A próba

*Majd elmentem aludni.*

*Másnap*
Jól aludtam.Azért nagyon kipihent voltam így most előbb inkább elvégeztem a szokásos dolgokat a fűrdőben és csak azután ébresztettem Vicyt.Utána  mentem felöltözni.Nem nagyon érdekel hogy ma lesz az első próba.Akkor is azt veszem fel amit akarok és nem egy szoknyát.Így ezt választottam:















Lementem megreggelizni és akkor még apa otthon volt.
-Szia kicsim.Hogy aludtál.-Kérdezte miközben egy puszit nyomot a homlokomra.
-Szia.Jól és te?-Kérdeztem.
-Köszönöm a kérdést.Jól.Drágám megcsinálom a reggelit utána indulok.Szerintem már a testvéreddel nem találkozok.
-Jó apa.De ha gondolod le hívhatom neked.
-Ne hívd le.Inkább egyél.Rántottát csináltam.
-Mmmm milyen guszta.És az illata is milyen jó.-És neki álltam enni.Apa még egy puszit nyomot a homlokomra.Majd így szólt.
-Későn jövök.Mond meg a testvérednek is hogy szeretem.Szia!
-Szia Apa.-Majd mikor becsukódott az ajtó akkor jött le Vicy.
-Üzeni Apa hogy szeret.
-Jó jó.Mikor érsz haza?
-Nem tudom.Mert a tánc próba ma lesz.Miért?
-Mert el akartam menni ruhát nézni a bálba.
-Benne vagyok majd sietek.
-Jó.-Kimentünk a motorokhoz.De az enyém nem akart indulni.
-Vicy elvinnél nem indúl.
-El de haza nem tudlak hozni.
-Jó akkor majd sétálok.Vagy megkérek valakit hogy hozzon haza.
-Okés.-És én avval felvettem a sisakot és feültem Vicy mögé.

*Próbán*

Ryan nincs itt.Ezért mivel hogy egyedül Ross-nak nincs párja vele kell hogy legyek.Mikor magához húzott az olyan furcsa volt.Aztán mikor végeztünk elment a kocsijával.Én meg sétáltam.

*Utcán*
Aztán valahogy a plázához fél úton ő megállt melletem.
-El vigyelek?-Kérdezte.Nagyot sóhajtottam de tudtam hogyha nem szállok be hozzá akkor Vicy megharagszik,hogy nem értem oda időben.
-Igen.-És beűltem.Nem beszélgetünk míg a plázához nem értütünk.
-Köszi.-Mondtam.Majd meg próbáltam kiszállni.De ő megfogta a kezemet.
-Na még mindig tuskó vagyok?
-Nem ha elengedsz.-Mondtam és ő el is engedett.Majd mentem megkeresni a testvéremet.

*Plázába*
Meg találtam egy fagyisnál. Vett nekem is.Majd mentünk ruhát nézni.Egy csomó boltba bementünk.
És mind a ketten meg vettük az amit akartunk.Ezért haza mentünk.

*Otthon*
Mikor haza értünk nagyon fáradt voltam.Így lezuhanoztam és mentem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése