2014. február 15., szombat

8.fejezet A banda

*De azt is tudom hogy kicsit meglepődtek hogy ennyire össze kovácsolódtunk Neollal.*

*Este*
Victor-al csak beszélgetünk.
-Menjünk el futni.-Mondja Victor.
-Rendben csak átöltözöm.-Majd megyek fel a lépcsőn.Kiválasztok egy meglegítő felsőt,nadrágot meg egy edzőcipőt veszek fel.:


















Majd futok le a lépcsőn.*2 óra múlva.*Nem futottunk túl sokáig.Legalább is én úgy érzem.Megyek megfürdök,mert holnap suli.Majd megyek aludni.

*Másnap*

Korán keltem.Nem akarom még felébreszteni Vicy-t.Így megyek megcsinálom a hajam.:












Nem valami nagy szám,de ez így jó.És megyek felöltözöm,de előtte szólok Vicky-nek.Ő fel kelt,akkor most már mehet öltözni.:



















Megyek le reggelizni.Leérek és megpillantom Victort,ahogy alszik az asztalnál.Nem akarom felébreszteni,ezért a garázs ajtón kimegyek a motorokhoz.Nem vagyok éhes se szomjas ezért elindulok.Út közben majd megállok egy pékségnél.

*Suliba*

Az első óra osztály főnöki.Ross mellet ülök.Egész órán beszélgetünk.A tanár észre se veszi.Második órán pedig Ryan mellet ülök.Nem szól hozám.Bármit tehetek.*3 óra múlva*Ross vár az ajtónál rohanok.
-Szia.-Köszön.
-Szia.Mizus?
-Semmi.Veled?
-Semmi.
-Van egy meglepetésem.
-Mi?
-5 kor találkozzunk a parkba a színpadnál.
-Okés.De akkor megyek hogy eltudjak készülni.Mit vegyek fel.
-Nem kell nagyon kiöltözni.
-Okés.Szia.-Adok neki egy csókot,majd futok a motorhoz.Felülök majd elindulok.

*Otthon*
Készülődök.Nem vettem fel nagyon sok cuccot.Meg megfogattam hogy szoknyát nem veszek fel.Ezért ezt vettem fel:


















Hajammal se csináltam szinte semmit csak befontam.Így néz ki:











*Parkban*

Oda mentem a színpadhoz.Mikor oda értem Ross és a bandája elkezdtek énekelni.















Mikor vége lett leugrot a színpadról és megcsókolt.
-Ez nagyon jó volt.-Mondom meglepődve.
-Köszönöm.Tudni akarod hogy ez hogy jutott eszembe?
-Persze.
-Mikor tegnap a lovardába jártunk,mert a klipbe lovakat akarunk, akkor megláttalak.Ahogy a ló követ az csinálta amit te csináltál.olyan más voltál.És onnan jutott eszembe hogy......-Nem bírta befejezni mert elkezdtek énekelni a színpadon.Oda nézek,látom hogy Ryan énekel.Végeztek.Lejöttek a színpadról.Oda lép Ryan hozzám.
-Tetszet?-Kérdezi.Én nem akarok semmit mondani.
-Hát jó ne válaszolj.Viszont bemutatnám a bandámat.És el fordulok és elindulok haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése