2014. február 28., péntek

11.fejezet Szereted Ross-t?

*És látom........*

Ott áll előttem mosolyogva Ross.Fel állok és elkezdek ordítani.
-Mit képzelsz te magadról?!-Mondom.
-Én?Ugyan miért?!-Kérdi.Szintén ordítva.
-Miért?Mert követsz!
-Én nem.....
-De.Az otthonomhoz jöttél!
-Én csak beszélni akartam veled.-Mazsola elkezd morogni.Megsimítom a fejét és abba hagyja.
-Akkor mond.De....-Nem tudtam befejezni.
-Rosszul eset mikor láttam hogy megcsókolod Ryant.
-De miért?Te voltál ennyire hülye.-Mondom most nyugodtan.
-Igen.De az is igaz hogy sokkal másabb vagy.És még a ruhád is másabb.
-Igen másabb.De tudod hogy miért jártam feketébe.Mert alig 2 hónapja halt meg az anyukám.-Mondom sírva.
-Ne haragudj.-Mondja,miközben próbál megölelni.
-Hagyjál békén!!!!!!-Mondom ordítva.És elrohanok,Mazsola után.Megállok egy tónál.Leülök a partra és sírok.Mazsola is leül mellém.Majd oda lép hozzám Rydel.
-Leülhetek?-Kérdezi.
-Persze.Mondom szipogva.
-Kérdezhetek valamit?
-Persze.-Válaszolom.
-Szereted Ross-t?
-Nem tudom.A stúdióban meg a boltban nagyon undokat viselkedett.Meg a parkban mikor ellökte Ryan-t.
- De ő nem lökte el.
-De láttam.Ryan ott feküdt a földön.
-Nem Ross-t megütötte Ryan.Ross fel ordított.Ryan látta hogy vissza mész,és elterült.Hogy azt hidd hogy Ross bántotta őt.
-És ezt te honnan tudod?
-Vissza mentem mert ott hagytam a gitárom.-Megláttam Ryan-t ahogy fére néztem.Fel állok és oda lépek hozzá.
-Ez igaz?-Kérdezem.Nem válaszol.
-Ez igaz?!-Kérdezem ordítva.
-Igen.-Sunyja le a szemét.Pofon csapom.Aztán ő is pofon vág úgy hogy a földre esek.Mazsola neki támad de megrúgja.
-Ne érj a kutyámhoz!!!!!!!!!!!-Ordítom.Megint meg akarom pofozni,de előbb ő pofozott meg.Földre esek,és érzem hogy vérzik az orrom.Rydel oda jön hozzám.Felállok és csak azt látom hogy Ross össze verekedett Ryan-vel.Ryan a földre zuhant Ross meg sántítva oda jön hozzám.Felém hajol és megcsókol.Vérzik az arca.Letörölgettem és haza kisértem őket.Aztán haza mentem.

*Otthon*

Victor ellátott.Kíváncsi vagyok mi van Ryan-nel.Mert hogy ott hagytuk.Na de nem is érdekel annyira hogy foglalkozzak vele.Megyek megfürdök és alszok.

*Másnap*

Ma nincs suli.Ezért egy laza szettet veszek fel.
    
















Fel öltöztem és lementem reggelizni.A kedvenc gabona pelyhemet ettem.Majd megcsőrren a telefonom.Ross írt hogy elmehetnénk moziba.És benne vagyok.Meg beszéltük hogy elmegyünk a Hárommal  több esküvőt.

2 megjegyzés:

  1. Aaaa...imadom kövit gyorsan :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi.Igyekszem csak lehet hogy ezen a héten nem megy.Azért csináltam múlt héten kettőt.

    VálaszTörlés