2014. február 23., vasárnap

9.fejezet Csók

*És elfordulok és elindulok haza.*

Nagyon rosszul esik Rosst ott hagynom,de nem tehetek mást.Ordítást hallok.Vissza nézek Ryan ott fekszik a földön.Oda rohanok.
-Mit csináltok?
-Kérdezd meg a barátodat.Rám támadt.-Mondta Ryan még mindig a földön.
-Mi?Ez tényleg igaz?-Kérdezem Ross-tól.Reménykedem benne hogy nem igaz.Hisz Ross nem olyan.
-Én csak meglöktem.
-Most igen vagy se?-Kérdem még egyszer.
-Igen.-Lehajoltam Ryan-hez.A táskámból kivetem egy zsebkendőt és el kezdtem törölgetni a homlokán lévő sebet.
-Gyere haza viszlek.-Mondta Ross,és megragadta a karomat.
-Nem megyek innen sehová.-Kihúztam a kezem Ross kezéből.
-Nem hittem volna hogy ilyen agreszív állat vagy.-Mondom.Láttom hogy mind a két fiú meglepődött.Hátat fordított és elment.Nem akartam elhinni hogy szakítottunk.Nem hogy rosszul esett,hogy ilyet tett de hogy még bocsánatot se kért.Na jó ezt hagyjuk.Leüllök Ryan mellé.
-Jól vagy?-Kérdezem.
-Igen.Haza kisérjelek?
-Nem.Most inkább én visszlek haza.
-Nem haza kisérlek és nincs vita.
-Hát jó.-Mondom kuncogva. Segítek neki felállni.Majd elindultunk.

*Otthon*
-Köszi hogy haza kísértél.-Mondom.
-Ez a minimum.
-Még egyszer köszi.Mennem kell.Holnap hosszú napom lesz.
-Rendben.Akkor holnap a suliba.Ja az osztályfőnök üzeni hogy elmegyünk valami erdőbe kirándúlni,biológia óra keretébe.
-Egész napos lesz?
-Igen.
-Köszi hogy szóltál.De most megyek.
-Szia.
-Szia.-Majd bemegyek a házba.A fürdő szoba felé veszem az irányt.Olyan jól esik lefürdeni.El sem hiszem hogy Ross és közdtem nincs már semmi.Már végeztem a fürdéssel és megyek aludni.Lefekszek de nem tudok aludni.Egyszer csak elkezdek sírni.Csak sírok.Aztán álomba sírom magam.

*Másnap*

Korán keltem.Megyek a fürdőbe hogy még tesóm előtt elintézem a dolgokat.De már elkéstem Vicy már bent van.Na nem baj elférünk mind a ketten.Gyorsan elintéztem.Megyek fel öltözök.Eszt vettem fel:

















Már épp elakartam felejteni a fekete ruhákat.De most Ross miatt vissza kell térnem.Megyek nem akarok reggelizni.Mert nem vagyok éhes.De azért csinálok egy szedvicset.Azt is megcsinálta.Megyek ki a motorhoz.

*Suliba*

A suli előtt áll a busz.Mindenki ott van.Oda megyek Ryan-hez.Beszélgetünk,mikor megszólal a tanár.
-Gyerekek indulunk ezért kérlek szájatok fel a buszra.-Mindenki megindult.Mi egymás mellet ültünk.Egész úton beszélgetünk.

*Erdőbe.*

Leszálltunk a buszról.Majd megint megszólal a tanár.
-Figyelmet!Bejárjuk az erdőt és megtanulunk néhány dolgot.De mivel ez egy egész napos kirándulás és ez csak 3 órát vesz igénybe és most van 9.Így úgy döntöttem hogy a közelbven van egy kis tó.És a maradék időben ott leszünk.Tudom nem mondtam hogy hozzatok fürdő ruhát.Mert hogy ott vannak egy kis bolt ahonnan tudok fürdő ruhát venni.És törölközőtt meg kaptok ingyen.Akkor most menjünk.*3 óra múlva*
Nem figyeltünk oda Ryan-nel amit a tanár mondott.Bementünk abba kiss boltba.És ezt a füdő ruhát választottam.

















Ő is vet egy fűrdő nadrágot magának.Át öltözünk,és megyünk be a vízbe.*2 óra múlva*.Nagyon sokkat nevetem hála Ryan-nek.A tanár azt mondta hogy aki közel lakik ide az maradhat,a töbieket vissza visszik a sulihoz.Mi nem tarottunk velük.Nem izgat nagyon hogy ott van a motorom,mert 30 percre van innen a suli.M,ár megy le a nap.Mi bent vagyunk a vízbe.
-Olyan szép a naplemente.-Mondom.
-De te szebb vagy.-Én erre a mondatára elpirultam.ő közelebb lép hozzám.Én becsukom a szemem.ő meg megcsókol.












2 megjegyzés: