2014. február 7., péntek

6.fejezet A meglepetés

*És elindultunk vissza a színpadhoz.*

*Színpadnál*

Olyan jól esik hogy szorít.Le tesz egy padra.Nem szólunk egy szót se egymáshoz,de olyan mintha beszélgetnénk.Mélyen belenéz a szemembe,majd megint megcsókol.Imádom mikor hozzám ér.Ahhoz   képest hogy a stúdióba olyan undok volt.De ott azt mondta hogy még megfogjuk báni.Lehet hogy ő ezt nem is gondolja komolyan?Talán csak meg akar alázni.Hogy így boszúlya meg a meg a dolgokat.Nem tudom de nem akarom hogy így legyen.Talán nem szabadna felé közelednem.De mivan ha ezt ő tényleg komolyan gondolta?Én szeretem és szerintem ő is engem és most ez a lényeg.
-Fáj valamid?-Kérdezi.
-Nem.Épp még nem fáj.
-Akkor jó.
-Hol van Mazsola?!-Kérdezem felsikítva.
-Ki az a Mazsola?
-Egy kutya.Előttem futott.
-Mikor elestél akkor nem volt ott kutya.
-Meg kell találnom.-Állok fel.
-Várj megyek veled.-És elindulunk.Szinte az egész parkot átnéztük.Mikor meghallunk egy vakantást.
-Azt hiszem ez Mazsola!-Elkezdek a hang felé futni.Majd megpillantom ahogy épp Ryan játszik vele.Én majd nem elesem ahogy meg próbálok állni.De Ross elkapja a derekam.
-Vigyáz mert most bajod is lehetett volna.-Mikor mindez történt,Ryan akkor nézet ide.Oda megyek hozzá.
-Szia.Köszi hogy lefoglaltad.
-Szia szívesen?
-Szia Ryan.-Lép hozzám Ross,át karolja a derekam.Szegény Ryan szeme kikerekedik.
-Szia Ross.Ti jártok?-Erre én nem tudok válaszolni.De Ross igen.
-Igen járunk.-Most könyebűltem meg.Mert nem tudtam hogy neki ez a csók mit jelentett.
-Ne haragudjatok de most megfogom Mazsolát.Ti beszélgessetek csak.-Majd Mazsolához lépek.De igazából a két fiúra figyelek.Épp beszélgetnek és ezt mondják.
-Szakíts vele.-Mondja Ryan.
-Miért?
-Mert én akarom őt.
-Ő nem egy tárgy.
-Nem nem az de te beszéltél vele úgy.Nem én.
-Igen de utána beleszeretem.-Megütötte Ryan Rosst.Ross vissza ütött.Oda rohanok közéjük.
-Hagyjátok abba!Mit képzelsz te magadról.Ha vittél a bál után.De istenem megakartál csókolni az ajtóba Ryan.
-Igen meg akartalak csó....-Már nem tudta befejezni a mondatott.Ross elkezdte ütni.Aztán meg fordítva.Össze verekedtek.Ellöktek kiabálok de nem használ semmit.De Riker közéjük lép.
-Elég legyen!Mit képzeltek magatokról.Ross látod hogy hol vagy?Te meg ne provokáld a testvéremet.-Mondta de mit sem ért.Ryan most őt kezdte el ütni.Majd Vicky is megérkezett.
-Mi folyik itt?-Kérdezi.
-Össze verekdtek.
-Min?
-Miattam.
-Azért jöttünk......-Már nem fejezte be
-Elég legyen!!!!!-Ordított valaki.Olyan ismerős a hangja,majd oda nézek.Ott volt Victor.
-Victor!!!!-Ordítok majd oda futok hozzá.A nyakába ugrok.A fiúk megálltak.
-Te hogy hogy itt vagy?-Kérdezem boldogan.
-Végre leszereltek és haza jöhetem.
-Olyan jó újra látni.-A fiúk lemerevedve állnak.
-Ő ki?-Kérdezi Ross.
-Ő a bátyám.Victor.Most jött haza Európából.
-Menjünk haza.-Mondja Victor.
-Egy perc még elköszönök.-Válaszolok.
-Szia  Ross.Ryan te meg pukadj meg.-Majd elindultunk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése