2014. február 3., hétfő

1.fejezet Itt Miamiben

Apukámat előlépteték ezért New York-ból Miamibe költöztünk.Ezt nem is bánom anyira mert apukám egy híres stúdióba dolgozik ahova néha engem meg a testvéremet bevisz.Pont holnap visszbe.Szerencsére nyári szünet van de párnap múlva kezdődik a suli.Nagyon nem várom.Más osztály új tanárok.

*Másnap*
Király ma megyünk apukámmal a stúdióba.Ezért korán kelltem.Rögtön a fürdőbe mentem.Elvégeztem a szokásos rutint.Aztán vissza mentem a szobámba.Nem akartam ki öltözni.De azt sem akartam hogy túl egyszerűnek tűnjek.Ezért eszt vettem fel:













Én már rég meg reggeliztem mikor tesóm még csak öltözöt.Így apukámal 10 percet várnunk kellet rá.
*Stúdióba*
Mi a hátsó ajtón mentünk be hogy ne kelljen az újság írókon átverekednünk magunkat.Apukánkat elhívták.Így mi ketten elindultunk szétnézni.Az egyik szobából zene hallatszódot ki._Beléptünk mert azt hittük hogy apukánt is ott van.De nem ő volt ott.Csak egy fiú aki épp énekelt:












Épp mikor kiakartunk menni ő megfogta a karomat.
-Mit képzeltek magatokról.Tudjátok hogy én ki vagyok?-Kérdezte.
-Nem nem tudjuk.-Mondtuk egyszere.
-Haha!Akkor ti nagyon hülyék vagytok.-Mondta röhögve.
-Te tuskó hogy mersz minket lehülyézni.-Mondtam felhaporodottan.
-Hogy mersz engem tuskónak nevezni.-Mondta dühösen.
-Hallotad te tuskó.Engedj el!-Mondtam.
-Ross Lynch-nem te nem paracsolhatsz.
-Szarom le hogy te kivagy.Enged el a testvérem.-Mondta Victorya.
-Ezt mégy nagyon megbánjátok.-Mondta majd elengedett.Alig vártuk hogy elmehesünk onnan.
*Otthon*
Este volt mikor hazaértünk.Elmentünk tesomal fürdeni.Még szerencse hogy kétfűrdő szábánk van.Utána elmentünk aludni.

*Másnap*
Reggel felkeltünk.Addigra apa már elment otthonról.Csak egy cetlit hagyott.
"Lányok korán kellet mennem.És későn érek haza.Ezért megtenétek hogy bevásárltok.A hűtőn van a bevársáló lista.Puszi Apa."
Én nyugodtan meg reggeliztem.Vicy már nem anyira volt nyugodt.Nem tudom mi volt a baja.És reggieli után felöltöztem.Ezt vettem fel:














*Szupermarketbe*
Sokk minden kellet ezért sszét váltunk.Malyd mikor mind a kettőnknek minden meglet a kaszánál találkoztunk akkor jutott eszembe hogy nem hosztunk pénzt.
-Vicy baszus nem hoztuk el a pénzt.
-Akkor haza szaladok.Csak ad ide az én motorom kulcsát.-Majd oda attam neki.
-Én adig mégegyszer leelenőrzöm hogy meg van-e minden.-Ő ennek a mondatnak a végét nem hallota.Én elindultam urja körbe a boltba.Mikor az újságokhoz értem Ross-al.Ott nézegetet valami autós újságot.De nekem meg pont mellete volt a kedvenc újságom.Így sajnos oda kellet menem.Ő észre vett,majd megragadta a karom.
-Na még mindig tuskó vagyok.
-Igen az vagy és ha nem engedsz el szólok az őröknek.
-Jaj hiszem ha látom.-Amikor kimondta lépet oda egy srác.Kiszabította a kezem.
-Hagyd ezt a lányt békén.-Mikor ezt kimondta Vicy is megérkezet.Oda jött hozánk.
-Mi folyik itt.
-Az hogy ez a tuskó megint elkezdett bukózni.-Mondtam.Utána Vicy mondta hogy menjünk és ő elindult.De én még egy percre maradtam.
-Köszönöm.-Mondtam mosolyogva.
-Te meg kabd be!-Mondtam Ross-nak.Majd követem Vicyt.
-Várj meg tesó!-Kiabáltam.Majd utol értem.Fizetünk majd kimentünk.Megkerestük a motorokat.Felvettük a sisakokat és már indultunk is.

*Otthon*
későn értünk haza így megförödtünk és aludtunk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése